ازساحل سپیدعشق تاغروب دلگیرتنهايی ...

ازساحل سپیدعشق تاغروب دلگیرتنهايی ...

نترس

ترسيده اي عاشقت شوم؟؟؟ نه نترس ديگر عاشق نمي شوم ديگر حوصله غزل سرودن ندارم ديگر بي بهانه باران نمي بارم ديگر طعم آغوشت را نمي خواهم من نبودنت را با يک سرنگ در رگهايم جاري مي کنم دوريت را هر شب پيک به پيک سر مي کشم هق هق دلم را زير آتش سيگار پنهان مي کنم نبودنت در من جاريست 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Farzad ׀ تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , onlyformydear.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM