ازساحل سپیدعشق تاغروب دلگیرتنهايی ...

ازساحل سپیدعشق تاغروب دلگیرتنهايی ...

اشکــــــــــــــــــانم

عــــزیزم دوسـت دارم همیشه درآغوشـــــــــت بـــــــاشـــــــم

توچقدرخـــــــــــــــــــــــوبی

هرشـــــب دلتنــــــــــــگیم برای دیــــــــدنت بیشترمی شــــــه

بیتاب لـــــــــحظه دیدارمانم..لحظه درآغــــــوش کشیــــــدنمان

عشـــــــــق من.. من دیوانه توام..تمام احساسم بـرای تــــــــــو

توچه مهربــــــــــــونی چه احســـــــاس زیبــــــایـــــــی داریــــــ

ومـــــــــــن دیــــــــواانــــــــه تـــــــوواحــــــــــســـــاس تــــوام

عشق من درآغوشم بگیر بگذار درسکوت صــــدای قلبت را بشنوم

تا برسم به نهایت عشق..عشقی که از وجود تو سرچشمه گرفت

اشکــــــــــــــــــــــانم مــــــــــــــن دیوونــــــــــــــتـممــــــــــــ 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Farzad ׀ تاریخ: سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , onlyformydear.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM